Kringloopwinkel Katwijk

De kringloopwinkel van Help ons Helpen is gevestigd op: Katwijkerbroek 49, 2223 XN in Katwijk.

Wilt u uw goede overtollige spullen een tweede leven geven, dan kunt u die bij ons brengen.

U bent welkom in onze mooie winkel

Onze openingstijden zijn:

Dinsdag: 10.00 t/m 1700 uur

Woensdag: 10.00 t/m 1700 uur

Donderdag: 10.00 t/m 1700 uur

Vrijdag: 10.00 t/m 1700 uur

Zaterdagochtend: 09.30 t/m 13.00 uur

De opbrengst is voor het goede doel

Op afspraak kunnen we ook spullen bij u ophalen.

Bel ons op M.06 36013980 tijdens openingstijden.

Meubelen worden in alle gevallen gekeurd. Daarbij wordt gekeken of ze schoon en heel zijn en of ze goed te verkopen zullen zijn.

Indruk van onze winkel

Op afspraak kunnen we spullen bij u ophalen.

M. 06 360 139 80 (tijdens openingstijden)

Door het inzamelen en verkopen van bruikbare goederen zetten we ons in deze prachtige winkel in Katwijk in voor mens en milieu. Wij hanteren schappelijke prijzen en voorzien mensen van leuke mooie spullen. Deze spullen worden door mensen aan ons gedoneerd. Door deze tweedehands spullen te verkopen financieren we activiteiten en projecten wereldwijd waarin we ons inzetten voor het evangelie en de bestrijding van armoede! Kortom, een kringloopwinkel met een doel!

U vindt de volgende producten bij ons: Kleding, textiel, bankstellen, meubels, huisraad, boeken, bedden, matrassen, kleding, kinderkleding, kasten, servies, glaswerk, onderdelen, stereo, tv, koelkasten, wasmachines, computers. Kortom, te veel om op te noemen!

Afleveren in Katwijk ZH, Rijnsburg en Valkenburg is GRATIS! Buiten deze plaatsen is levering ALLEEN mogelijk tegen extra betaling van 10.-

Kringloopwinkel

Bent u woonachtig in Katwijk en op zoek naar een kringloopwinkel bij u in de buurt? Stichting Help ons Helpen heeft  een prachtige kringloopwinkel gevestigd in Katwijkerbroek.

Vrijwilliger worden?

Op zoek naar leuk vrijwilligerswerk? Bij ons zijn er tal van mogelijkheden! Kom ons helpen tijdens onze activiteiten, verkoop in onze winkel of sorteer nieuw ingebrachte spullen.

Interesse? Mail naar Koos Meyvogel!

Sponsor worden?

Stichting Help ons Helpen is een non-profit organisatie en een begrip in Katwijk. Alle inkomsten gaan naar goede doelen. Wij zoeken sponsors voor het huren van ons pand!

Zowel particulieren als bedrijven kunnen onze winkel sponsoren. Help deze winkel, met louter en alleen vrijwilligers, wat een zegen voor kansarmen wil zijn.

Meer info, email ons!

Kringloop Katwijk, U koopt en brengt hier voor een goed doel!