Kringloop Katwijk

Kringloop Katwijk is een overzichtelijke en goed ingerichte non-profit kringloopwinkel met heel veel keus en lage prijzen!

Als vrijwilliger zetten wij ons in Katwijk in voor weduwen, wezen en kansarme gezinnen wereldwijd!

Verken onze website en leer meer over onze missie om liefde en hulp te verspreiden naar degenen die het het meest nodig hebben. Samen maken we een verschil in de wereld!

Kringloop Katwijk

Ons uiteenlopende assortiment biedt voor iedereen wat wils. Kom snel kijken naar ons grote en dagelijks wisselende aanbod.

We zijn te vinden op de van Houtenstraat 7-11 | achter het Hoornesplein!

Openingstijden voor deze week zijn:

• op dinsdag van 10.00  tot 17.00 uur
  • op woensdag van 10.00 tot 17.00 uur
  • op donderdag van 10.00 tot 17.00 uur
  • op vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur
  • op zaterdagochtend van 09.30 tot 1300 uur

Kom ons Helpen l introductiefilm voor vrijwilligers

#Vrijwilligers #Introductie #Kringloopwinkel

Kom ons Helpen | Introductiefilm voor vrijwilligers van Kringloop Katwijk en voor  mensen die in onze kringloopwinkel vrijwilliger willen worden.

Wie is stichting Help ons Helpen?

Vrijwilliger worden?

Ben je op zoek naar vrijwilligerswerk in een leuk team? Zie jij ook de waarde van gebruikte goederen? En hou je van werk dat veel voldoening geeft? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Kringloop Katwijk is een echte non profit winkel!

Wij zoeken bijrijders, winkelmedewerkers en sorteermedewerkers!

Interesse? Kom eens langs op de van Houtenstraat 11 of bel ons tijdens openingstijden van onze winkel op: 06 36013980

De route

Bezorgen

Je hebt een mooie bank, stoel of kast gekocht in onze winkel maar weet niet hoe je het thuis krijgt? Voor een klein bedrag kan je het thuis laten bezorgen.

Maak een bezorgafspraak bij de kassa! We bezorgen alleen tot op de stoep.

Meer info: 06 36013980 – bereikbaar tijdens openingstijden.

Innamedagen

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag vanaf 10.00 uur.

Zaterdag, vanaf 09.30 uur.

Wij nemen niet alle spullen aan

Spullen die niet geschikt zijn voor onze winkel om verkocht te worden zijn:

• Wasmachines
  • Videobanden en Cassettes
  • Videorecorders
  • Zonnebanken
  • Oude Tv’s, en computers
  • Printers en Scanners
  • Vloerbedekking
  • Frituurpannen, gewone glazen
  • Bedden, Matrassen
  • Tenten, Luchtbedden
  • Brandblussers
  • Zware eiken meubelen
  • Drie zitbanken
  • Biertendens
  • Gaskachels, Gastanks
  • Sanitair, Wasbakken etc…

Meer info: 06 36013980 – bereikbaar tijdens openingstijden.

Sponsors gezocht

Wij zoeken sponsors voor het huren van ons pand!

Zowel particulieren als bedrijven kunnen onze winkel sponsoren. Alle inkomsten gaan naar goede doelen.
Meer info? E-mail even naar ons!

Wie is stichting Help ons Helpen? In dit filmpje een kort overzicht over het werk en doelstelling van stichting Help ons Helpen!

Help ons Helpen

De doelstelling van stichting Help ons Helpen is om zowel materiële als geestelijke hulp te verstrekken aan noodlijdende personen of gezinnen (ongeacht levensovertuiging) in het binnen- en buitenland.

Sinds 1994 is stichting Help ons Helpen actief in Roemenie, sinds 2009 in Israël en sinds 2014 ook in India, Nepal en Malawi